8 תשובות
אני מעדיף על ידני כי אתה יכול לנהוג גם ברכב אוטומטי
אוטומט
אוטומט.
קל יותר, ורוב האנשים עושים את זה.
ידני ממילא עוד מעט יעלם מהעולם
ידני. שיהיה יותר מבחר, וגם כי מי שעושה ידני יכול גם לנסוע אוטומט אבל לא להפך
ידני, ככה תוכל לנסוע גם אוטומט וגם ידני
אוטומט
אוטומט. ידני כבר די נעלם מהעולם בפרט בארץ.