4 תשובות
לי אין את זה, ולא נראה לי שזה מסוכן
לא זה נראה לי נורמאלי
לא חושבת שזה תופעת לוואי
אבל זה לא מסוכן
אני בולעת טבליות פורול וכן, צואה שחורה היא חלק מתופעות הלוואי