התחברות
הרשמה
הורדתי שפם בעזרת שעווה ונהיה לי פצע
אתמול היה לי קצת אדום והיום נהייה לי כמו פצע שמגליד ונהייה חום
איך אני יכולה לטפל בזה?
12 ביולי 2022, 16:39
3 תשובות
אסור להוריד שפם עם שעווה רק עם חוט!
אין לי מושג איך לעזור לך אבל תדעי בעתיד לא להוציא עם שעווה זה יעשה לך פיגמנטציה.
תחכי שזה יעבור פשוט
s
saint.aDi
שואל השאלה:
יש משהו שאנו יכולה לשים על זה?
אנונימית
אולי תנסי לשים קרם?
תחכי קצת, אין ככ מה לעשות עם זה אבל כמראה משכת לעצמך את העור
s
saint.aDi