4 תשובות
הייתי הורסת אותו ושורפת ככה שאי אפשר ללמוד.
שלא יתחיל ב8 בבוקר זה דבר ראשון
סתם רעיון שעלה בגלל השאלה, החל מכיתה ז אחרי שלומדים בסיס להכל לעשות בכל כיתת לימוד שיעורים במשך כל היום בנושא לימוד מסויים ולכל ילד ההורים בילד והמחנך בונים מערכת אישית לפי מה שמעניין אותו ומה שחשוב לו להשקיע בו. הכל בחירה, אין חובה, ככה גם לא יהיו בכיתות ילדים שעסוקים בלהפריע כי כל מי שנמצא רוצה ללמוד. יום לימודים קצר יותר גם, זה לא נחמד לשרוף שם חצי ילדות
בלי שב!!!
אה ושיתחיל ב 10-11 יש המון מחקרים שקובעים שהתוצאות במבחנים והבנת החומר של בני נוער שהתחילו ללמוד מאוחר עלתה באופן משמעותי
אה ושיתחיל ב 10-11 יש המון מחקרים שקובעים שהתוצאות במבחנים והבנת החומר של בני נוער שהתחילו ללמוד מאוחר עלתה באופן משמעותי
באותו הנושא: