5 תשובות
תגיד את רצינית
די עם השאלות צומי האלה
בטח שזה בסדר
אנונימי
לכל אחד יש את הנפילות שלו אצלך זה פעם בחודש אצלי זה פעם ביום. זה ממש בסדר אהובה
זה לא נורא
זה בסדר
בסדר גמור אנחנו לא רובוטים
אי אפשר להיות מושלמים העיקר
זה לא לוותר כל הכבוד לך