4 תשובות
אל תתייחסי לזה
לא הכל באמת כלכך ברור
ויש מצב שזאת רק דעתה בלבד ושלאחרים לא אכפת
היא הייתה צריכה לענות אחרת
אל תתייחסי, אל תקחי ללב. תקשיבי מי שרושם את זה לא יודע מה לעשות עם עצמו, עזבי את זה. תתעלמי ואל תגיבי. אם יש לך אפשרות אז תמחקי את התגובה או משהו כזה
שואל השאלה:
כן אבל היא רשמה את זה באנונימיות
אנונימית
זה מצחיק שאת אומרת את זה כי זה בדיוק מה שחשבתי עלייך