התחברות הרשמה

איך עושים את הכתוביות הקטנות בביו שהם ~ככה~?

12 ביולי 2022, 12:12
ביו    
2 תשובות
עושים ככה
~כותבים כאן משהו~

לעשות בהתחלה ~ ואז לכתוב את מה שאת רוצה ואז לסגור ~
ה
הראֵל
אל אני יודע על מה אתה מדבר אתה פשוט לוחץ על הפרופיל ואז יש לך עט לוחץ וכותב
א
אני מבוזבז
באותו הנושא:
איך עושים את הכתוביות בקטן למטה בביו ?
איך עושים את הכתוביות האפורות הקטנות בביו?
איך עושים את הכתוביות הקטנות האלה בביו?
איך עושים את האותיות הקטנות האלו בביו?
איך עושים את האותיות הקטנות האפורות האלו בביו בסטיפס?
איך עושים את הכתב הקטן בביו בסטיפס שכולם עושים?
תקשיבו נכון בביו בסטיפס יש את הכתוביות הקטנות האלה .. איך עושים אותם?
איך עושים בביו את המילות הקטנות האלו??
איך עושים בביו מילים קטנות?
איך עושים את האותיות הקטנות האלה בביו?
איך עושים את האותיות הקטנות בביו פה?