8 תשובות
כן אבל כיתה ז היא כלום
כן אבל זו כיתה ז
כן זה טוב אבל כיתה ז' זה צ'יפס יחסית לכיתות הבאות
תהני בינתיים
תהני בינתיים
כן
איזה ילד כאפות אתה נשבע,אתה מהילדים האלה שבוכים כשהם מקבלים 93
זה מאוד טוב! תפרגן לעצמך.
כשאני הייתי בכיתה ז בקושי הייתי מקבלת עובר שזה 55
כשאני הייתי בכיתה ז בקושי הייתי מקבלת עובר שזה 55
זה מטורף!
באותו הנושא: