8 תשובות
כן אבל כיתה ז היא כלום
כן אבל זו כיתה ז
כן זה טוב אבל כיתה ז' זה צ'יפס יחסית לכיתות הבאות
תהני בינתיים
איזה ילד כאפות אתה נשבע,אתה מהילדים האלה שבוכים כשהם מקבלים 93
זה מאוד טוב! תפרגן לעצמך.
כשאני הייתי בכיתה ז בקושי הייתי מקבלת עובר שזה 55
זה מטורף!