9 תשובות
the king
black mamba
לדעתי הקרוסלה
אנקונדה / בלאק ממבה
בלאק ממבה
עליתי על כל המתקנים ולדעתי הבלאק ממבה
הדה קינג רק נראה מפחיד כשעולים עליו זה ממש קליל אותו דבר האנקונדה
הדה קינג רק נראה מפחיד כשעולים עליו זה ממש קליל אותו דבר האנקונדה
אנקונדהה
בלאק ממבה עשה לי התקף לב
אבל האנקונדה יותר אז אנקונדה
אבל האנקונדה יותר אז אנקונדה
אני לא כל כך מפחדת ממתקנים בלונה פארק עשיתי את כולם כמה פעמים;)
גם את האנקונדה עשיתי כמה פעמים ברצף כי לא היה תור אז נשארתי על המתקן.
הדה קינג כיך ברמות!
הלאק ממבה זה בא בבום שאתה םתאום עולה וזה מהביל וממש כיף.
גם האנקונדה כיפית
גם את האנקונדה עשיתי כמה פעמים ברצף כי לא היה תור אז נשארתי על המתקן.
הדה קינג כיך ברמות!
הלאק ממבה זה בא בבום שאתה םתאום עולה וזה מהביל וממש כיף.
גם האנקונדה כיפית
באותו הנושא: