5 תשובות
אני בטוחה שלאנשים אכפת ממך גם אם זה לא נראה ככה
לאנשים אכפת ממך. זה הכל בתחושה שלך. מוזמנת להרגיש חופשי לפנות אלי לפרטי❤
מרגישה בדיוק כמוך
היי
יקרה, קוראת את מעט המילים שכתבת, מעט מילים שמספרות על כאב גדול..
אני יכולה רק לנסות ולדמיין לעצמי עד כמה התחושה שאת שקופה לסביבתך הקרובה יכולה לייאש..

אם אני מבינה אותך נכון, את מרגישה שעם העצב שאת חווה כעת את מתמודדת לבדך ושבנוסף על כל זה מי שאת מצפה שיהיה שם עבורך לא נותן התייחסות לרגשות שלך..

אני קוראת את בקשתך להעלים את תחושות הבדידות והפגיעה..

יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. במידה ותרצי לשתף עוד ברגשותיך, או בכל מה שעולה, תוכלי לעשות זאת בשיחה אישית ואנונימית עם אחד המתנדבים/ות שלנו. אני מזמינה אותך לצ'אט שם נוכל להקשיב, להיות שם עבורך, לתמוך ואולי לחשוב יחד איך אפשר לעזור עם התחושות שהעלית כאן..

מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדבת סה"ר.