7 תשובות
חמוד שמעתי שירים יותר טובים שלהם אבל הוא סגנון אחר בקטע טוב
איך אתה אוהב ג'ייפופ ולא קייפופ^^
תכנית זה דומה אז מה הקטע
תכנית זה דומה אז מה הקטע
אנונימית
לא רע אבל לגייפופ
קייקופ זה פחות הטעם שלי
שיר מכוער לדעתי
^אני חושב שהוא קרא לזה גייפופ בגלל שזה של גייז אבל לא בטוח.
מסולם של 1-10 הייתי נותן לזה -1
מסולם של 1-10 הייתי נותן לזה -1
אנונימי
לא מכירה את השיר אבל הלהקה אחלה
באותו הנושא: