10 תשובות
אלוהים
אבולוציה
אם את דתי ה' ברא את האדם הראשון והשאר היסטוריה, אבל אם את שואלת אטאיסט אז מאבולוציה
^אם את שואלת דתי*
תורת האבולוציה של דארווין, תחפש ביוטיוב אפילו באנגלית יש מיליון סרטונים שמסבירים על זה ולדעתי באנגלית יש באנימציות
אלוקים ברא את אדם וחווה וכל השאר היסטוריה, אל תאמיני לכל אלה שאומרים אבולוציה שהם יגיעו לגיל 120 הם יבינו שהם טעו, וגם יש הוכחות מדעיות לכך שהעולם נברא מאלוקים ולא נוצר מאיזה פיצוץ מטומטם וגם אם זה נכון איך לדעתכם נוצר הפצצה שגרמה לפיצוץ? בקיצור רק אלוקים ברא את האדם ואת כל העולם והוא ממשיך להחזיק את העולם מקווה בשבילך שלא תאמיני לאלה שאומרים אבולוציה, המשך יום טוב
-החסידה
אנונימית
^^^על איזה פיצוץ את מדברת?
וחוץ מזה, אני אשמח לשמוע את ה"הוכחות המדעיות" שלך.
וחוץ מזה, אני אשמח לשמוע את ה"הוכחות המדעיות" שלך.
אין לזה תשובה נכונה, אף אחד לא יודע.
אנשים יענו לך לפי מה שהם מאמינים בו.
יש שיגידו אלוהים, ויש שיגידו אבולוציה.
יש שיגידו אלוהים, ויש שיגידו אבולוציה.
באותו הנושא: