4 תשובות
פתחו שם את המציאון
מניחה שזול מאוד
שואל השאלה:
תודה רבה;)
אנונימית
כן פתחו בקומה השלישית ליד הכניסה לגג
יש שם מלא מלא מלא בגדים וכנראה זה דיי זול כי זה יד שניה
הייתי שם. לא הכי זול.
לדוגמא: טי שירט עולה 20-30 שקל בערך,
עניבה עולה איזה 40, מכנסיים איזה 40