4 תשובות
הייתי שם. לא הכי זול.
לדוגמא: טי שירט עולה 20-30 שקל בערך,
עניבה עולה איזה 40, מכנסיים איזה 40
כן פתחו בקומה השלישית ליד הכניסה לגג
יש שם מלא מלא מלא בגדים וכנראה זה דיי זול כי זה יד שניה
שואל השאלה:
תודה רבה;)
אנונימית
פתחו שם את המציאון
מניחה שזול מאוד