4 תשובות
פתחו שם את המציאון
מניחה שזול מאוד
מניחה שזול מאוד
שואל השאלה:
תודה רבה;)
תודה רבה;)
אנונימית
כן פתחו בקומה השלישית ליד הכניסה לגג
יש שם מלא מלא מלא בגדים וכנראה זה דיי זול כי זה יד שניה
יש שם מלא מלא מלא בגדים וכנראה זה דיי זול כי זה יד שניה
הייתי שם. לא הכי זול.
לדוגמא: טי שירט עולה 20-30 שקל בערך,
עניבה עולה איזה 40, מכנסיים איזה 40
לדוגמא: טי שירט עולה 20-30 שקל בערך,
עניבה עולה איזה 40, מכנסיים איזה 40
באותו הנושא: