4 תשובות
בטח שילמו להם
אף אחד לא אוהב אותם
סתם הצגות
לא סובלת אותם
מה הבעיה?
כמו שצעקו לטליה ולעוד כמה דיירים צעקו גם לדיאן ונתנאל... יש הרבה אנשים שאוהבים אותם בחוץ
אנונימית