4 תשובות
זה לא חייב להיות פלרטטני, זה נחמד שאומרים שאתה חסר. יצאת בסדר לדעתי.
זה פלרטטני רק בעולם שבו אנשים לא מתעניינים בעוד דברים חוץ מהתחת של עצמם ולכן זה נהיה מוזר להגיד למישהו היית חסר...
בעולם נורמאלי זה ממש לא פלרטטני ונותן הרגשה ממש טובה
בעולם נורמאלי זה ממש לא פלרטטני ונותן הרגשה ממש טובה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
ממש לא פדיחה
באותו הנושא: