תמיד שיוצא בשלב לכתר האחרון את השכבות האלה שנופלים אני לא מצליחה לגרום לדמות לזוז לאט או לקפוץ לאט היא קופצת מהר וכזה לא יודעת להסביר אבל שאני צופה באחרים אני רואה שהדמות שלהם יכולה לעשות הכל לאט ולא מהר כי שלי נורא מהירה היא קופצת מהר ורצה למהר מידי ואם אני רוצה לחסוך רצפה אז אני לא מצליחה איך לעשות יותר לאט?