7 תשובות
לא נורא פשוט תגידי לו תודה וזהו כי הוא כבר קנה אז זה סתם יבאס אותו
תקחי בכל זאת. יש לזה ערך וזו הדרך שלו לפנק אותך כנראה. נתקלתי באותה סיטואציה במקום שלו.
גם אין לך בזה שימוש החיוך שלך והסיפוק של לתת לך את זה שווה הכל גם אם זה יהיה זרוק בארון כי יש לזה ערך מסויים בשבילן והוא מצפה שגם בשבילך.
גם אין לך בזה שימוש החיוך שלך והסיפוק של לתת לך את זה שווה הכל גם אם זה יהיה זרוק בארון כי יש לזה ערך מסויים בשבילן והוא מצפה שגם בשבילך.
שואל השאלה:
זה מחול אז יש מצב שזה עוד לא נשלח אבל אם זה כן זה יהיה לא נעים אז לא יודעתת
זה מחול אז יש מצב שזה עוד לא נשלח אבל אם זה כן זה יהיה לא נעים אז לא יודעתת
אנונימית
תחליפי את זה
אם הוא קנה כבר אין מה לעשות
הוא קנה אין יותר מדי מה לעשות רק להגיד תודה:)
אל תבקשי הוא כבר הזמין עזבי
אני מבינה אותך אבל לא נעים
אני מבינה אותך אבל לא נעים
באותו הנושא: