6 תשובות
אני במקומך לא הייתי הולכת אליה, מהסיבה הפשוטה של ניתוק הקשר והמגע לחלוטין מכל מי שקשור אליו.
אבל וואלה לא פדיחה, תלכי אליה במקרה הכי גרוע
אבל וואלה לא פדיחה, תלכי אליה במקרה הכי גרוע
אני אישית לא הייתי הולכת
שואל השאלה:
לא, הוא לא יחשוב שאני רוצה לחזור.
הוא אמר לי בכלליות עוד לפני שנפאדנו וכם באותו יום ללכת אליה חחח
אבל זה באמת לא פדיחה?
לא, הוא לא יחשוב שאני רוצה לחזור.
הוא אמר לי בכלליות עוד לפני שנפאדנו וכם באותו יום ללכת אליה חחח
אבל זה באמת לא פדיחה?
אנונימית
את יכולה ללכת אבל קחי בחשבון שכנראה אם היא תספר לו אז הוא יחשוב שאת רוצה לחזור או שאת יכולה לבקש ממנה לא לספר
אני אישית הייתי הולכת פשוט לא יוצרת איתו קשר עין או משהו
שואל השאלה:
היא לא עושה את זה ממש בבית, יש לה מקום כזה למתחת לבית ולרוב הוא לא יכנס לשם..
היא לא עושה את זה ממש בבית, יש לה מקום כזה למתחת לבית ולרוב הוא לא יכנס לשם..
אנונימית
באותו הנושא: