התחברות הרשמה

כנסו זה דחוף אני רוצה לדעת אם יצאתי מגעילה

אז ככה,הייתי בחבורה של 3 והיינו בסדר וזה והכל,אבל אני יודעת שבסופו של דבר אחת תרגיש לבד וזה ולא באלי כי אתם יודעים נראלי איך זה מרגיש,אז לא עזבתי אותן פשוט התרחקתי,ומצאתי לעצמי חבורה של 6 כולל אני,וזה יוצר נהנצ איצן ולא מרגישה לבד איתן ואני יכולה לדבר איתן על הכל ועל כולם ומרגיש לי איצן יוצר בנוח והן גורמות לי לצחוק הרבה יותר מהבנות בחבו של 3,אז יצאתי בסדר ,מגעילה,דוחה?אני חייבת לדעת.
11 ביולי 2022, 02:46
עצותדחוף    
2 תשובות
את יצאת בסדר זכותך ואם את במקום יותר טוב עכשיו אז מה רע
ש
שירel
נכון
מ
מיריבוהדנה
באותו הנושא:
ממש דחוף כנסו כנסו כנסו! דחוף.
כנסו אני רוצה לצאת אם יצאתי בסדר
כנסו רגע זה דחוף אני רוצה לדעת אם משהו נדפק בטלפון
כנסו לא דחוף רק לדעת משהו :
כנסו דחוף יצאתי פה בדיוק עם הכלב שלי לטיול
איך יצאתי?!?! כנסו דחוף
דחוף דחוף כנסו כנסו דחוף כנסו דחוף
תקשיבו כנסו דחוף יצאתי מגעילה רצח?
יצאתי לדייט ראשון..(עזרה דחוף כנסו!!!!!!!)
כנסו רגע דחוף, יצאתי אליה ממש רעה?
כנסו דחוף אני חייב לדעת זריז