אז ככה,הייתי בחבורה של 3 והיינו בסדר וזה והכל,אבל אני יודעת שבסופו של דבר אחת תרגיש לבד וזה ולא באלי כי אתם יודעים נראלי איך זה מרגיש,אז לא עזבתי אותן פשוט התרחקתי,ומצאתי לעצמי חבורה של 6 כולל אני,וזה יוצר נהנצ איצן ולא מרגישה לבד איתן ואני יכולה לדבר איתן על הכל ועל כולם ומרגיש לי איצן יוצר בנוח והן גורמות לי לצחוק הרבה יותר מהבנות בחבו של 3,אז יצאתי בסדר ,מגעילה,דוחה?אני חייבת לדעת.