18 תשובות
לא , אבל אל תעשה את זה .
אין בזה שום תועלת .
אין בזה שום תועלת .
צומי
לא לעשות נקודה
שואל השאלה:
אבל באלי מלא צפיות אם אני אעשה את זה במיינקפראט עדיין יחסמו לי?
אבל באלי מלא צפיות אם אני אעשה את זה במיינקפראט עדיין יחסמו לי?
אנונימי
למה צומי למה
שואל השאלה:
לא צומי. אני באמת שונא להטב
לא צומי. אני באמת שונא להטב
אנונימי
אתה צומי למה שתראה לכל העולם מה אתה שונא את מי זה מעניין
בדיוק
לא אבל בשביל מה
אפשר להשיג צפיות בדרכים אחרות
אפשר להשיג צפיות בדרכים אחרות
שואל השאלה:
אני הולך לעשות את זה תודה לכם 3>
אני הולך לעשות את זה תודה לכם 3>
אנונימי
בכיף ובהצלחה לחסימת העמוד❤
אל,אם תעשה את זה לפחות תצרף קישור שיוכלו לדווח לך:)
אנונימית
מה זה הצומי הזה, למי זה אכפת או יועיל שתעשה את זה
לא לעשות את זה. בסדר שאתה שונא את זה, לא צריך להראות את זה לכל העולם. זה פשוט גזענות מגעילה.
תגיד יש לך פיגור שכלי
למה שתעשה את זה..
חחח יחסמו לך את העמוד
אל תעשה את זה
תודה.
תודה.
באותו הנושא: