4 תשובות
את יכולה להשאיל ספר על זה, לצפות בסרטונים ביוטיוב או לבקש שעות קבלה. כנראה עם הזמן הנושא יתבהר לך יותר, אצלי אני מבין את הנושאים אחרי שאני מתרגל.
איזה קורס זה?
היי קודם כל תמיד יש תקופות קשות ופחות אני בטוח שזה יעבור לך, חוץ מזה יש מלא אתרים/ אפלקציות של עזרה נגיד photomath, אפשר גם לרשום ביוטיוב נושא, רמה וכו'אני אישית אוהב את עובד לב ארי ואביב צנזור את אמור להיות שם את זה בטח אם את בהתחלה, הכי חשוב זה לא להתייאש בסוף זה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה, בהצלחה.
אין דבר שאת לא יכולה לעשות, רק תאמיני בעצמך.
לדעתי, קודם כל תורידי את הלחץ ותאמיני שאת מסוגלת.. אם ממש קשה לך יש אופציה של קורסים פרטיים ומורות וכו..
אין דבר כזה, אני בטוח שאת אינטיליגנטית. אני לא יודע אבל אולי תשאלי את המרצה בשיעור הבא?