7 תשובות
מאמינה שהקריירה שלה דיי הגיעה לסופה, מקווה.
לא אבל שוקלים אם להמשיך לעבוד איתה בכמה חברות כמו עדיקה ואינטימה בגלל ההתנהגות וההתנהלות שלה באח הגדול
כנראה שלא יקחו אותה יותר לדגמן.
חבל שהיא עשתה לעצמה את זה
הרסה קריירה שלמה
יפה וקופה
לא פיטרו אבל עדיקה כתבו שהם מסירים אחריות ממנה וישקלו את ההמשך שלה כדוגמנית שלהם- היא לא פרזנטורית שלהם היא פשוט דוגמנית אז הם אומרים שאין לה קשר למותג היא פשוט מדגמנת לאתר שם
ואני ממש לא חושבת שחברות חדשות יקחו אותה לדגמן אצלם
רוצים
נקווה שכן