התחברות הרשמה

מיונז עם שניצל זה טעים?

10 ביולי 2022, 15:30
שניצל    
6 תשובות
לא
פ
פטרישה סטאר
כןןןןןןןן
ש
שלדון פלנקטון
הכי טעים
ב
בובית הבוטנית
איכ כאילו אם זה טעים לך אז כן
אנונימית
כן
א
אבוי
לא. רק קטשופ
o
orbit_toot
באותו הנושא:
עם מה אתם אוכלים שניצל? קטשופ או מיונז?
נכון שניצל עם מיונז זה טעים רצח?
מה יותר טעים שניצל דק או שניצל עבה?
שניצל עם קטשופ או מיונז?
שניצל עם קטשופ/קטשופ ומיונז/מיונז?
נכון שניצל בלחמניה הכי טעים?ולאכול בצהריים שניצל בלחמניה?
מה יותר טעים שניצל רגיל או שניצל תירס?
אני בהתערבות מה יותר טעים שניצל דק קריספי או שניצל מלא ??
שניצלים זה טעים עם מיונז?
בבלילה של הכנת שניצל מיונז בפנים זה טעים?
אם אני רוצה להוסיף לשניצל מיונז לשים לערבב את הביצה עם המיונז ואז לטבל בזה את השניצל ואז את הפירורי לחם?