21 תשובות
^^איזה עדכונים יש לסוני?
שואל השאלה:
שמע יש לי כמעט הכל ודיי משעמם השאלה מה בא לך לעשות
גם לי יש כמעט הכל חסר דברים בודדים שכבר כמעט לא שווים את ההשקעה כמו האקולה וכמה רכבים מהארנה
שואל השאלה:
האונליין של סוני חמש שונה מהרגיל ורוצים להוסיף לרגיל מה שיש בסוני 5
איזה דברים מעניינים יש בסוני שאין במחשב?
שואל השאלה:
בוא נדבר על זה שהמשחק מ 2013
שואל השאלה:
רכבי הייפר כאר עם נשקים אולי עוד משימות חדשות
כן הוא די ישן ואין הרבה שינויים
אם יוסיפו עוד איזה הייסט נחמד וכמה רכבים שיש להפ פיצ'רים מגניבים אפשר ךחזור אליו קצת כרגע זה פשוט כלום
^^כן בדיוקק
הם מפתחים את gta 6 וכנראה שזה יצא שנה הבאה אבל סוף שנה הבאה.
אנונימי
שואל השאלה:
צריך להיות תכף עדכון וgta 6 יצא לעניות דעתי עוד שנתיים
יש לך רעיונות למה כדאי לקנות?
שואל השאלה:
חד משמעית למרות שיש עדכונים מהסוני חמש שיתעדכנו למחשב השאלה מתיי
כן הבאסה זה שיזניחו את חמש ואני במילא לא מתכוון לקנות את שש ולהישאר כם חמש
כן אין דרכים מעניינות לעשות כסף חוץ מלעשות את הפריקו שוב בלופים מתחיל לשעמם קצת
גם די נגמר רכבים נחמדים לקנות אחרי שקונים דלוקסו ואופרסור אין משהו מלהיב כבר
פחות בקטע של gta 6 אני לא הולך לקנות כל gta במאתיים פלוס שקל קצת מבאס שהם יזניחו קצץ את 5
שואל השאלה:
שמע אני חיכתי לכריסמס וקניתי את הgta במתנות חגים בזול לא חייב לקנות איך שיוצא
את חמש קיבלץי בחינם מאפיק גיימס שתבעו אותם
שואל השאלה:
gta 6 יהיה על הפנים תנמיכו ציפיות לא תתאכזבו ומה שכן עד שיצאו לו עדכונים והוא יהיה משחק טוב גם באונליין וכזה רק עוד חצי שנה מיציאת המשחק הוא יהיה סבבה להתחיל בכלל
שואל השאלה:
חכה עם לקנות תראה תטריילר את המשחק זז ואז אם שווה לקנות כי סקירות וכאלה מליון אנשים יעשו עליו
אני בכלל לא הולך לקנות
אני לא אוציא 300 שקל ומעלה כל פעם שהן מוציאים gta חדש