5 תשובות
כן אל תעשי
למה את רוצה לעבור מורה בגלל שלא עברת טסט?
שואל השאלה:
כי הוא אומר לי תטפלי בלחץ
חבל על הכסף
אנונימית
איפה הקשר בין הסיבה לפעולה
כישלון בטסט זה או את או הטסטר. זו בעיה במורה במקרה והוא באמת לא העביר לך ידע מסוים- מה שקורה לעיתים יחסית נדירות
לפי דעתי תגשי לטסט ואם תיכשלי תעברי מורה. אני עברתי מספר מורים וזו לא בעיה.. פשוט יש כאלה שלא מגישים לטסט כי רוצים כסף או שדורשים מספר מסוים של שיעורים. עדיף לקבל המלצות