9 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית האחרונה, נכון שאתה גבר?


למה אתה חושב שמישהי יכולה להמשך למנטאליות כזו?


יונו, שאלתי על ערבי, כדי שלא תהיה הטיה גדולה מדי. אם הייתי שואלת על העדפת אירופאי או ערבי, זה אולי היה מוטה מדי.
אנונימית
מזרחי=ערבי....
אשכנזי=אירופאי
זאת הכוונה של השאלה
אנונימי
לא רוצה ערבי בכלל.
אבל אם השאלה מחייבת, עם מנטליות אירופאית.
אין הבדל בין מזרחי וערבי , לא במראה לא במנטליות ולא בתרבות.
אנונימי
שואל השאלה:
יש הבדל בין מזרחי לערבי במדינת ישראל. עובדה שאני מזהה כשמישהו ערבי או מזרחי. פשוט משום ש"מזרחיים" (הגדרה מלאכותית מאוד) הם יוצאי מדינות ערב ממקומות כמו מרוקו, תימן, עירק, הרי הקווקז, פרס ועוד...וכבר רגילים שה"יהודים מזרחיים" בארץ הם במראה של המדינות האלו.
והערבים בארץ הם מהסביבה, כמו ירדן וסוריה וכו'...לכן יש להם מראה מהתאם לכך.

אתה משווה בין מראה של לבנוני למראה של תימני?

ככה אני מבדילה בין ערבי ליהודי כביכול.


ואני לא דיברתי על זה
אנונימית
יש הבדלים בין מראה של ערבים שונים , זה לא קשור ליהודי או ערבי ספציפית
אנונימי
אירופאית, מן הסתם.
מה זה מנטליות של ערבים ומה זה מנטליות של אירופאים בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי אחרון - לא.
התכוונתי ערבי שנחשב ערבי לכל דבר.
אנונימית