12 תשובות
אולי סבון מסויים שעושה לך את הגירוי?
*עור
אולי זה סבון מסוים, תחליף לסבון אחר.
אולי זה סבון מסוים, תחליף לסבון אחר.
תתחיל להשתמש בסבון לתינוקות, זה הסבון הכי עדין
לפחות פעם ביום אחרי מקלחת תמרח על עצמך שמן חיטה - כמו קרם גוף. ניתן להוסיף כמה טיפות של שמן קמומיל.
זה ישפר את רקמת העור, ילחלח אותו וירגיע.
תספר לי איך ההרגה כשתנסה ( אני אישית מתה על ההרגשה הזאת של עור רך ורגוע )
זה ישפר את רקמת העור, ילחלח אותו וירגיע.
תספר לי איך ההרגה כשתנסה ( אני אישית מתה על ההרגשה הזאת של עור רך ורגוע )
אולי יש לך אסטמה של העור, תלך לרופא עור הוא יתן לך משחה או סבון מיוחד..
לך להיבדק בדיקת אלגריה
יש כמה אפשרויות
בעיקרון תחליף את הסבון שאתה משתמש בו
לסבון אורגני אנטי אלרגני
כזה שמוכרים ב"עדן" או בית טבע אחר
אם לא עוזר תבדוק אפשרות של החלפה של מגבת מסוג שונה
אם לא עוזר תנסה להחליף אבקת כביסה
אם כי סביר להניח שהבעיה תיפטר כבר כשתשתמש בסבון אורגני
בהצלחה
אושר
בעיקרון תחליף את הסבון שאתה משתמש בו
לסבון אורגני אנטי אלרגני
כזה שמוכרים ב"עדן" או בית טבע אחר
אם לא עוזר תבדוק אפשרות של החלפה של מגבת מסוג שונה
אם לא עוזר תנסה להחליף אבקת כביסה
אם כי סביר להניח שהבעיה תיפטר כבר כשתשתמש בסבון אורגני
בהצלחה
אושר
יכולות להיות מספר סיבות.
1) רגישות לסבון- אולי החלפת סבון תעזור
2) יובש עור- מקלחת מורידה שכבת הגנה שומנית של העור. הרבה אנשים ובמיוחד תינוקות, סובלים מגירוי ויובש אחרי המקלחת. קרם לחות אמור לעזור.
3) רגישות למים.- תנסי להתרחץ עם מים מורתחים או עם מטלית לחה המורטבת במים עם קצת חליטת צמחים. המים בישראל קשים ויש אנשים שזה מה שמגרה את העור שלהם.
1) רגישות לסבון- אולי החלפת סבון תעזור
2) יובש עור- מקלחת מורידה שכבת הגנה שומנית של העור. הרבה אנשים ובמיוחד תינוקות, סובלים מגירוי ויובש אחרי המקלחת. קרם לחות אמור לעזור.
3) רגישות למים.- תנסי להתרחץ עם מים מורתחים או עם מטלית לחה המורטבת במים עם קצת חליטת צמחים. המים בישראל קשים ויש אנשים שזה מה שמגרה את העור שלהם.
לי הי האותו דבר אבל אחרת אם אני מזיעה ואז מתקלחת אזל זה מתחיל לי אבל זה לא מפסיק זה כי יש לי אלרגיה לחום וזיעה ואם אני מתקלחת זה משה קורה
אנונימית
אולי סוג המגבת?
אולי עדיף להשתמש בשמן רחצה טבעי במקום סבון?
אולי עדיף להשתמש בשמן רחצה טבעי במקום סבון?
אנונימי
אין לי פתרון אבל יש הקלה משמעותית מאורר גם אני סובל מזה אחרי מיקלחת בערך רבע שעה ישר אחרי מיקלחת תישכח על המיטה עם מאורר עליך בשיא העוצמה ועם הידיים תלטף לא לגרד עם הציפורניים כי זה משחית את העור מין הסתם אגב אחרי שאתה מנגב טוב טוב תגוף כמובן
אושרי בוסקילה
בתור אחד שסובל מזה שנים ברמות קשות
סבון גוף הקשה של דאב, לא גורם לעיקצוצים.
אבל פעם השתמשתי בו עם ליפה וזה גרם לעיקצוצים.
סבון גוף הקשה של דאב, לא גורם לעיקצוצים.
אבל פעם השתמשתי בו עם ליפה וזה גרם לעיקצוצים.
יוני
באותו הנושא: