8 תשובות
אני מעדיף לאכול חול
ממליצים, ולא כל דבר באינטרנט הוא אמיתי
שטויות
לאן המחשבות שלך הולכות בן אדם
אנחנו כבר אוכלים חרקים
גם זה נהוג במזרח וגם ברוב המאכלים שיש בהם אדום כמו m&m אדום וגומי וכו' הצבע האדום עשוי מחרקים במכוון
גם הבן אדם הממוצע אוכל בחייו לפחות 3 עכבישים קטנים מתוך שינה ויש הרבה אוכל מעובד תעשייתי (קיצר מהמפעל ולא מפוקח בריאותית כמו שצריך בהשוואה) שבאופן קבוע בטעות מכיל נמלים וברחשים ומה לא
אין דבר יותר מגעיל בעתיד ממה שאנחנו כבר אוכלים אפילו ואולי בעיקר כילדים, אי פעם שאלתם מה יש במרשמלו או מה זה בדיוק נקניקיות? יש דברים שאנשים לא ממהרים לדעת ולספר מסיבה מסוימת שיותר גדולה מלאכול חרקים.
גם זה נהוג במזרח וגם ברוב המאכלים שיש בהם אדום כמו m&m אדום וגומי וכו' הצבע האדום עשוי מחרקים במכוון
גם הבן אדם הממוצע אוכל בחייו לפחות 3 עכבישים קטנים מתוך שינה ויש הרבה אוכל מעובד תעשייתי (קיצר מהמפעל ולא מפוקח בריאותית כמו שצריך בהשוואה) שבאופן קבוע בטעות מכיל נמלים וברחשים ומה לא
אין דבר יותר מגעיל בעתיד ממה שאנחנו כבר אוכלים אפילו ואולי בעיקר כילדים, אי פעם שאלתם מה יש במרשמלו או מה זה בדיוק נקניקיות? יש דברים שאנשים לא ממהרים לדעת ולספר מסיבה מסוימת שיותר גדולה מלאכול חרקים.
לא. סתם שטויות. אני אמות לפני שאני יאכל חרקים
תשמרו לי פרפר ירוק
ישראל היא היצרנית הכי גדולה בעולם של חגבים לאכילה.
חגבים זה כשר, דרך אגב.
חגבים זה כשר, דרך אגב.
באותו הנושא: