התחברות הרשמה

למישהו יש את האפליקציה לובי??

10 ביולי 2022, 03:55
אפליקציות אייפוןתוכנות חינםבחינם    
4 תשובות
לי היה זה נחמד
ו
וונדהסטאן
מקיר אצזה , זה בעיקר לערסים
ה
הגמד
שואל השאלה:
משעמם לי אז הורדתיי לא הבנתי מה עושים שם
א
אני רעבה תמידד
הייתה לי היא מעולה
M
My_feelings326
באותו הנושא:
למישהו יש פה לובי?
אין לי את האפליקציה בחנות של האייפון למישהו יש את זה והוא הוריד?
מה זה האפליקציה הזאת "לובי "?
מזה האפליקציה של הלובי הזה? לאיזה גיל זה?
באפליקציה me - אם למישהו אין את האפליקציה אני יכולה לראות איך הוא קורא לי באנשי קשר?
מי שיש לו לובי (האפליקציה) כנסו
מי שיש לו לובי(האפליקציה)
שלום, קניתי אייפון 7 ואני לא מצליח למצוא אפליקציות לאייפון מעניינות יש למישהו רעיון לאפליקציות?
למישהו פה יש את האפליקציה של wish?
אם מחקתי את האפליקציה me ועכשיו אני אשנה למישהו תשם באנשי קשר הוא יראה?
יש למישהו כרטיסים ללובי ב 16 ?