התחברות
הרשמה
הגיוני שלא עבר יותר מחודש מאז שעשיתי טיפול פנים וכבר יש לי שחורים??
כל כמה זמן אמורים לעשות?
9 ביולי 2022, 23:54
חצ'קונים
עור
שחורים
פצעונים
תשובה אחת
כן זה הגיוני, ההוצאה לא מונעת משחורים מלהיווצר שוב, בשביל זה צריך להמשיך לטפל בבית ולהשתמש במוצרים וחומרים שמונעים משחורים להיווצר.
K
Kermit_TheFrog
באותו הנושא:
הגיוני שעשיתי החלקה לפני פחות מחודש וכבר יש לי בשורש מתולתל??
זה הגיוני שעשיתי לייזר לפני שבועיים שזה היה הטיפול הראשון ושצומחות לי שיערות?
עברו 7 חודשים מאז שעשיתי החלקה והשיער צומח לי לאט יותר מאשר ברגיל זה הגיוני?
הגיוני שאני בטיפול פסיכולוגי קבוצתי(חרדה חברתית)כבר 4 חודשים ואין שינוי?
איך זה הגיוני שעשיתי בדיקת תווי פנים לי ולדוגמניות ויצא שאני יותר יפה מהדוגמנית?!
הגיוני שעשיתי טראגוס לפני חודש ואמרו לחטא אותו ולהזיז אותו קצת הגיוני שהוא לא זז?
זה נשמע לכם הגיוני שאני כבר כמעט שלושה חודשים בלי טיפול ...
הגיוני שהשן שעשיתי בה טיפול שורש התחילה לכאוב לי רק יומיים אחרי?
מאז שעשיתי שעווה בסנטר גדל לי שם יותר שיער..הגיוני?!
הרגשתי שבמכון כושר האימון כוח עצמו יותר קל לי מהאימונים שעשיתי של קלואי טינג הגיוני ?
הגיוני לעשות טיפול לייזר כל שלושה חודשים ולא כל חודש?