8 תשובות
אתה אמור למרוח לפני השינה נראה לי אבל אני לא הקפדתי כמעט בכלל והיה טוב
אהה האוזן נפוחה לא שמתי לב שכתבת
תמרח תמרח
תמרח תמרח
לפי הוראות הפירסר, אבל בדרך כלל 2-3 פעמים ביום
ולוודא שהוא נקי ומחוטא(עם מי מלח)
ולוודא שהוא נקי ומחוטא(עם מי מלח)
בוקר וערב
אני מרחתי פעם ביום , אבל חדמש אני צריכה יותר
זה לא נפוח לי אבל די כואב כשאני נוגעת בסוגר
זה לא נפוח לי אבל די כואב כשאני נוגעת בסוגר
שואל השאלה:
עשיתי את זה כבר שבועיים ואני לא רואה שיפור
עשיתי את זה כבר שבועיים ואני לא רואה שיפור
אנונימי
שואל השאלה:
אל תלחיצי אותי סתם אנונימית
אל תלחיצי אותי סתם אנונימית
אנונימי
ואי לי נגיד יש אינפקציה כי החלפתי עגיל בהליקס תשים בבוקר ולפני שאתה הולך לישןן