27 תשובות
לא
לא ולא.
לא
לא
חד משמעית לא
לא.
בכל זאת זו מדינה יהודית ערבי לא יכול להנהיג אותה.
תלוי מה הדעות שלו ומה הוא מייצג
זה כמו לשאול אם הייתי מוכנה שיהיה ראש ממשלה יהודי
התשובה היא נראת כאילו כן מין הסתם נכון? אבל מה אם הוא תומך באונסים, לא תומך בהפלות, ושוביניסטי? התשובה כבר משתנה כאן נכון?
רק בגלל שהעדה שלו היא ערבי, לא אומר שאני אוותר על להצביע לו אפילו אם יש לנו אותם דעות ועקרונות
חוץ מזה רוב סטיפס לא יכולים להצביע (כולל אני) אני בספק שבאמת תקבל תשובה בעלת מחשבה ממנה מהאנשים פה שרוב הסיכויים בקושי מתעסקים בפוליטיקה
ממש לא
זאת מדינת יהודים לא מדינת כל אזרחיה
אנונימי
(עריכה: ראיתי את הטעות, בדקתי מחדש אין צורך להגיב על זה)
אז אני כנראה טועה פשוט
אבל נגיד מה אם הוא התגייר?
אם הוא התגייר אז כן ^
אבל שלא יהיה שמאלני
אנונימי
מה בהגדרה שלך שמאלני?
אני מכירה אנשים שקראו לי שמאלנית מסריחה (אין לי עדיין צד פוליטי שאני set on) מכמה סיבות:
1) אני לא תומכת בעונש מוות (חיים בכלא אבל לשנות את מה שעושים בכלא)
2) אני לא תומכת להרוג כל ערבי בארץ
3) אני לא תומכת בלקחת לערבים בארץ את הזכויות
4) אני תומכת בקהילה הגאה
5)אני תומכת בהפלה
וכנראה יש עוד שאני פשוט לא זוכרת עכשיו
אם הכוונה שלך להחזרת שטחים אז אני יכולה להבין מאיפה אתה מגיע
כן, אם אני אחשוב שהוא מתאים.
למה לי לא להצביע למישהו רק בגלל שהוא ערבי? אלה כל הפרטים שאני אמורה לדעת עליו, שהוא ערבי ולא יותר מזה?
נו באמת, זה שטויות.
הייתי מצביעה לו כמו שהייתי מצביעה למזרחי או אשכנזי, כבנאדם.

עריכה: על מה בדיוק מינוסים? ערבי זה לא מחבל, מפחדים מהם במדינה שלנו בצדק, אבל אם אני חושבת שהוא יהיה ראש ממשלה טוב אין לי מה להימנע מלהצביע לו.
לא צריך להרוג כל ערבי
מי שאומר את זה לא ימני הוא אידיוט
ימנים חושבים שפשוט להרוג מחבלים
להעיף את המשפחות שלהם( כי הם חינכו אותם ככה)
לא להביא להם שטחים כי זאת מדינה שלנו ולא שלהם
לא לתת לראש ממשלה להיות ערבי כי זאת מדינה יהודית
לא לקרוא לשמאלנים מסריחים כי זה שנאת חינם
לגבי להטב אני פשוט לא תומך במצעדים
לגבי הפלות תלוי בנסיבות
אנונימי
שואל השאלה:
splash daddy , מבין את מה שאת אומרת, בהחלט יש בזה משהו אבל בכוונה שאלתי באופן כללי מדי :)
מה גם שזה שרוב/חלק מסטיפס לא יכולים להצביע לא כזה משנה לי האמת, הדעה יותר!

ומי שקרא לך שמאלנית על הסיבות שפירטת, פשוט כנראה לא יודע מה זה ימני ומה זה שמאלני באמת.
אולי בחלק מהדברים את יותר מרכז אבל בסופו של דבר גם הליכוד וחלק מהמפלגות הימניות תומכות במה שאמרת
לא, רשום במגילת העצמאות מדינה יהודית, זה יבטל את מה שרשום אם כן
ממש לא
לא לא ועוד פעם לא
לא.
אין אמונה בגויים
יום אחד הוא יכול להתהפך ווואי וואי הלך עלינו.
ברור שלא
זו אפילו לא שאלה
אנונימית