7 תשובות
לא
תשלחי לה הודעה ואל תשכחי לכתוב סליחה על השעה
תשלחי לה הודעה ואל תשכחי לכתוב סליחה על השעה
כן
ממש לא, תשלחי הודעה וגם זה הרע במיעוטו
עדיף לשלוח הודעה
שואל השאלה:
בטוח? זה כאילו ממש דחוףף
בטוח? זה כאילו ממש דחוףף
לא משנה כמה זה דחוף אל תתקשרי, רק הודעה וגם לשלוח שאת ממש ממש ממש מצטערת על השעה אבל זה ממש דחוף
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעתת
אוף אני לא יודעתת
באותו הנושא: