7 תשובות
לא
תשלחי לה הודעה ואל תשכחי לכתוב סליחה על השעה
ממש לא, תשלחי הודעה וגם זה הרע במיעוטו
עדיף לשלוח הודעה
שואל השאלה:
בטוח? זה כאילו ממש דחוףף
לא משנה כמה זה דחוף אל תתקשרי, רק הודעה וגם לשלוח שאת ממש ממש ממש מצטערת על השעה אבל זה ממש דחוף
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעתת