3 תשובות
עדיין נורמלי. גם תזכרי שכמונו היא בגיל ההתבגרות, הכל הרבה יותר סוער. לפני שנתיים בערך הייתי במצב נפשי גרוע והברזתי מלא בלי סיבה בכלל, אז אצלה זה בכלל לא מפליא
שואל השאלה:
אבל ממש עצובה. בקטע שנראת בדיכאון עוד שנייה ובגלל שככ לא טוב לה אפילו לא מגיעה לביה"ס מדיי פעם
אנונימית
בכלל לא מוגזם. זה נושא שרגיש אצלה, הכי לגיטימי בעולם להיות עצובה בגלל זה. באופן כללי רגשות לא יכולים להיות מוגזמים