7 תשובות
נגמרו לך הכדורים כאילו?
פאבגי הכי טוב
שואל השאלה:
כנראה? חחח אני לא יודעת פשוט אין לי אצ האופציה של הלחיצה על הכדורים, מה אפשר לעשות?
אנונימית
להחליף נשק?
את משחקת באונליין או אופליין?
ומה קרה, הכפתור נעלם?
שואל השאלה:
סטאן אין לי מושג אני באמת לא מבינה שם כל כך חחח איך בודקים? ואיך מחליפים נשק?
ויוס כן נעלם הכפתור הזה של הכדורים, עד עכשיו הייתי לוחצתעל זה וזהה היה יורה עכשיו אין
אנונימית
אהה בואי לפרטי אני יודע למה