22 תשובות
תלכי למשטרה למה את בסטיפס
משטרה דחוף
אויי ואבוי..
לקחת פסיכולוג עדיף ממש ממש
ולנסות להעיסק בדברים אחרים.
אם תרצי לשתף אותי תוכלי.כל טוב!
לקחת פסיכולוג עדיף ממש ממש
ולנסות להעיסק בדברים אחרים.
אם תרצי לשתף אותי תוכלי.כל טוב!
רוצה לספר לי מה קרה?
אני מצטערת שנאלצת לעבור את זה, אני ממש ממליצה לך ללכת לפסיכולוג, יש מרכזים שמתמקדים בטיפול פסיכולוגי על רקע פגיעה מינית.
אם יש איזשהו נזק פיזי, חשש להריון וכולי, את יכולה לפנות למיון ולהגיע לחדר 4/חדר אקוטי ויתנו לך את כל הטיפולים שאת צריכה, בדיקות וליווי בין היתר במידה ותרצי להגיד תלונה.
אל תשארי עם זה לבד ושוב אני מצטערת בשבילך
אם יש איזשהו נזק פיזי, חשש להריון וכולי, את יכולה לפנות למיון ולהגיע לחדר 4/חדר אקוטי ויתנו לך את כל הטיפולים שאת צריכה, בדיקות וליווי בין היתר במידה ותרצי להגיד תלונה.
אל תשארי עם זה לבד ושוב אני מצטערת בשבילך
אנונימית
קודם כל עזבי משטרה
לכי להורים שלך
תספרי להם הכל לא משנה כמה זה קשה
עברתי משהו דומה. זה לא היה אונס אבל בואי נגיד שהכחשתי את זה בצורה ממש ממש לא בריאה ואני רואה את ההשלכות של המעשים שלי עכשיו
תשבי איתם תרגעי תני להם להרגיע אותך
ואז לכי למשטרה
זה תהליך קשה
הוא יהיה מפחיד
אבל ההשלכות של אם לא תעשי את זה יהיו כל כך הרבה יותר כבדות וקשות
וכמובן אם את רוצה לדבר איתי את מוזמנת תמיד
לכי להורים שלך
תספרי להם הכל לא משנה כמה זה קשה
עברתי משהו דומה. זה לא היה אונס אבל בואי נגיד שהכחשתי את זה בצורה ממש ממש לא בריאה ואני רואה את ההשלכות של המעשים שלי עכשיו
תשבי איתם תרגעי תני להם להרגיע אותך
ואז לכי למשטרה
זה תהליך קשה
הוא יהיה מפחיד
אבל ההשלכות של אם לא תעשי את זה יהיו כל כך הרבה יותר כבדות וקשות
וכמובן אם את רוצה לדבר איתי את מוזמנת תמיד
תזמיני משטרה
מצטערת לשמוע שעברת את זה
תפרקי את זה לחברה טובה להוריד את המשקל מהלב
תחפשי עוד סיפור כזה להזדהות איתו לראות שאת לא לבד
לצערנו לא חסר
תני לזמן לרפא עוד כמה ימים תרגישי יותר טוב❤
תפרקי את זה לחברה טובה להוריד את המשקל מהלב
תחפשי עוד סיפור כזה להזדהות איתו לראות שאת לא לבד
לצערנו לא חסר
תני לזמן לרפא עוד כמה ימים תרגישי יותר טוב❤
וואו מצטער לשמוע
שעדיין חיים אנשים כאלה
שאלה הבן אדם הזה עוד חי ?
ממש מצטער וואו אני כאילו לא יודע מה להגיד
תלכי להורים שלך תדווחי למשטרה תעשי כל מה שאת יכולה כדי שהבן אדם הזה יסבול שבח שאין דברים כאלה
משהו לא מהעולם
ודבר שני דברי על זה על מה שקרה עוד אנשים שקוראים אליל הן ידעו מה לעשות ואני שוב ממש מצטער שזה משהו שקיים בעולם בכלל
אם רוצה לדבר על זה מוזמנת שוב תלכי תעשי לו את המוות
שעדיין חיים אנשים כאלה
שאלה הבן אדם הזה עוד חי ?
ממש מצטער וואו אני כאילו לא יודע מה להגיד
תלכי להורים שלך תדווחי למשטרה תעשי כל מה שאת יכולה כדי שהבן אדם הזה יסבול שבח שאין דברים כאלה
משהו לא מהעולם
ודבר שני דברי על זה על מה שקרה עוד אנשים שקוראים אליל הן ידעו מה לעשות ואני שוב ממש מצטער שזה משהו שקיים בעולם בכלל
אם רוצה לדבר על זה מוזמנת שוב תלכי תעשי לו את המוות
קודם כל אני ממש מצטערת לשמוע, באמת❤
לכי להורים ותספרי להם
אני יודעת שזה קשה אבל הם יעזרו לך.
כדי שהזבל יסבול לכי למשטרה,
אחר כך לפסיכולוגית, היא תעזור לך מאוד להתמודד בהמשך
לכי להורים ותספרי להם
אני יודעת שזה קשה אבל הם יעזרו לך.
כדי שהזבל יסבול לכי למשטרה,
אחר כך לפסיכולוגית, היא תעזור לך מאוד להתמודד בהמשך
אמא שלך תספרי לה ותלכו ביחד למשטרה אל תפחדי כולנו איתך!!!
אמאלה אני מצטערת לשמוע, פה אם תצטרכי
תשתפי את אחד מההורים ותגישו תלונה במשטרה
תשתפי את אחד מההורים ותגישו תלונה במשטרה
מצטערת לשמוע...
תלכי ותספרי להורים ואחרי זה שיבואו איתך לתחנת משטרה.
תישארי חזקה 3>
תלכי ותספרי להורים ואחרי זה שיבואו איתך לתחנת משטרה.
תישארי חזקה 3>
ניראלי שאם תיפני למישטרה את תיצטרכי לא להיתקלח עד שיאספו הוכחות
וכדאי שתלכי לפסיכולוגית זה ממש קשה להתמודד עם דבר כזה בלי עזרה מיקצועית
וכדאי שתלכי לפסיכולוגית זה ממש קשה להתמודד עם דבר כזה בלי עזרה מיקצועית
יואו אני ממש מצטערת בשבילך, שיהיה לך ברור שזה לא אשמתך וזה חד משמעית אשמתו! את גיבורה וחזקה ואת תעברי את זה! לכי להורים ספרי להם הכל, הם חייבים לדעת! זה יקל עלייך! וגם תתלונני במשטרה, זה חשוב.
https://sahar.org.il/chat-assistance/
ערן 1201
ויש מרכז נפגעי מינית
ממליצה לך לעשות בדיקה אל תתקלחי שהיו ראיות תבקשי עזרה קודם כל תעייצי תרגעי תנשמי תספרי עד 30 כל פעם מחדש
תדברי איתי אני פה
ערן 1201
ויש מרכז נפגעי מינית
ממליצה לך לעשות בדיקה אל תתקלחי שהיו ראיות תבקשי עזרה קודם כל תעייצי תרגעי תנשמי תספרי עד 30 כל פעם מחדש
תדברי איתי אני פה
עכשיו המשטרה יתקשרו לאמא וזהו ככה נהרסים לך החיים לאט לאט
ממש מצטער שעברת את זה אני יודע שזה קשה אומנם אני לא עברתי דבר כזה אבל באמת ממש ממש מצטער שעברת דבר כזה קשה אם את רוצה לדבר בואי לפרטי (למרות שאני צריך 5 פרחים כדי לרשום)
דבר ראשון לכי לעשות בדיקה שיהיה הוכחה לאונס דבר שני תפני למרכז לנפגעות תקיפה מינית ולדעתי כדאי לך לספר להורים
אני ממש מיצטערת לשמוע שזה קרה לך:(
זה נוראי
תירצי ליפנות למשטרה? (תחשבי אם את רוצה וקחי בחשבון שזה תהליך ממש קשה)
זה נוראי
תירצי ליפנות למשטרה? (תחשבי אם את רוצה וקחי בחשבון שזה תהליך ממש קשה)
אם זה קרה בשלושה ימים האחרונים לכי לחדר אקוטי, הוא אמור לספק איסוף ראיות, מניעה של מחלות וסיוע נפשי ראשוני
אני ממש מצטערת
אני ממש מצטערת
היי אנונימית יקרה,
רק מהכותרת בה בחרת להשתמש עוצמת הפגיעה האדירה שחווית מהדהדת
ונשמעת למרחקים..
אינני אפילו יכול לתאר כמה קשה זה היה עבורך..
העצב והשבירה הנפשית של מה שחווית הם ברורים..
יקירה, אני רוצה להפנות אותך לקווי החירום לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית
*1202
בין אם תחליטי לפנות אליהם או לא בנתיים הייתי רוצה להציע אפשרות נוספת
אני מתנדב בעמותה בשם סה''ר והייתי רוצה להזמין אותך
אל הצ'אט שלנו שם תוכלי לשתף במה שאת עוברת ואנו ננסה לסייע ככל
שניתן ולתת כתף תומכת לכל דבר אותו תבחרי להביא.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.
שלך,
מתנדב סה''ר
רק מהכותרת בה בחרת להשתמש עוצמת הפגיעה האדירה שחווית מהדהדת
ונשמעת למרחקים..
אינני אפילו יכול לתאר כמה קשה זה היה עבורך..
העצב והשבירה הנפשית של מה שחווית הם ברורים..
יקירה, אני רוצה להפנות אותך לקווי החירום לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית
*1202
בין אם תחליטי לפנות אליהם או לא בנתיים הייתי רוצה להציע אפשרות נוספת
אני מתנדב בעמותה בשם סה''ר והייתי רוצה להזמין אותך
אל הצ'אט שלנו שם תוכלי לשתף במה שאת עוברת ואנו ננסה לסייע ככל
שניתן ולתת כתף תומכת לכל דבר אותו תבחרי להביא.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.
שלך,
מתנדב סה''ר