4 תשובות
הייתי נפגעת גם בגלל שהוא נפרד ממני וגם בגלל שהוא גורר את זה תקופה ומעמיד פנים שהוא אוהב אותי
מה הטעם בלמשוך זוגיות שאתה לא רוצה?
כמה שיותר זמן שהוא מושך את זה ככה זה יפגע יותר
על זה שהוא מבזבז את הזמן שלי
אם אתה לא אוהב אותי יותר ולא מתאים לך אל תעמיד פנים כי אתה "לא רוצה לפגוע בי" זה דוחה יותר מפשוט להיפרד כי הוא משחק בך וגורם לחשוב שזה ימשיך לאנשהו
מצטערת שהיית צריכה להתמודד עם זה, אל תהיי עצובה הוא נשמע כמו בן אדם שטוב יותר בלעדיו
אנונימית
שואל השאלה:
את די צודקת..
אנונימית
מי אמר שהוא עושה את זה כדי לשחק בך
נכון זה לא ממש בסדר אבל אני מתאר לעצמי שהוא עשה את זה באמת כי הוא לא ידע מה לעשות והוא לא רצה לפגוע בך, לא בגלל שהוא רצה לשחק בך
אנונימי