12 תשובות
תדברי איתה
תפנו אותה לפסיכיאטר ואם צריך תאשפזו אותה במחלקה להפרעות אכילה
אנונימית
תדברי איתה
תוציאי לה משהו לאכול שאת יודעת שהיא אוהבת ואם את רואה שהיא מסרבת תדברי איתה בנוחות שהיא לא תרגיש מאוימת, וגם אם זה שקר תנסי להזדהות איתה קצת אחרת היא לא תיפתח..בהצלחה
כאילו גם אם את לא מזדהה תנסי להזדהות אחרת היא לא תרגיש בנוח לספר במידה וזה נכון..
שואל השאלה:
תקשיבו הבאתי לה עגבניות שרי שאלתי אותה אם היא רוצה סלט
ונראה לי כדי שאני לא יחשוד היא אמרה כן
אבל לפני כמה דקות הייתי אצלה בחדר והיא עוד לא אכלה
ואז חזרתי עכשיו שוב
וראיתי שהיא אכלה אבל לא הכל והיא אמרה לי שהיא שבעה (היה שם ממש קצת כן?)
ושאלה אותי אם אני רוצה את מה שנשאר..
ואז היא אמרה לי כזה וואי שירה כואבת לי הבטן
אולי היא רוצה למצוא תירוץ ללכת לשירותים?
שואל השאלה:
אמרתי גם לאמא שלי ששמתי לב לזה ושצריך להיות עירניים
שואל השאלה:
ואני לא רוצה לדבר איתה כי כמו שאני מכירה אותה אם היא תדע שאני חושבת שיש מצב שהיא עם הפרעות אכילה אז אם היא באמת עם הפרעות אכילה אז היא תעשה הכל להסתיר את זה
שואל השאלה:
תקשיבו
גם עכשיו ראיתי אותה זורקת את הכריך לפח
מהבוקר
והתעוררנו ב5 כל הנסיעה היא לא אוכלת כלום
והיא קנתה בתחנת דלק רק מים בטעמים ולקחה ממני מסטיק אחד
תקחי אותה לאכול במסעדה אוכל שהיא אוהבת ותדברי איתה. אבל אל תתקפי תגרמי לה להרגיש בנוח ותעלי את הנושא בעדינות
שואל השאלה:
תקשיבו עכשיו אני כבר פחות שמה לב לזה.. כאילו.. היא הפסיקה ללכת לשירותים להמון זמן אחרי האוכל ואני רואה אותה מתחילה לאכול יותר
שואל השאלה:
סורי שזה עכשיו כן פשוט אנחנו באילת ולא פתחתי את סטיפס עדיין..
וגם עכשיו היא ישנה והתעוררתי לפניה