7 תשובות
תלוי איזה
חיים תני לעצמך לאכול ולהתפנק. אוכל זה לא רק מספר! ❤
כן זה תלוי איזה ומה הגודל אבל בממוצע זה משהו כמו 200 בערך כן
^^^מבינה את הכוונה שלך, אבל אני חושבת שזה לא תמיד דבר רע לספור קלוריות
הרוב פה הם ילדים בני 14-18 ולדעתי זה מיותר וגורר אובססיביות. מניסיון. ^
לרוב 100 פחות או יותר
אנונימי