14 תשובות
קלרינט אולי?
חליל, זה מוכח
אנונימית
נבל או כינור
בכלליות כלי מיתר (צ'לו, כינור וכאלה) מסובכים
דווקא תופים זה הכי קל
חליל צד
כמה שלא ניסיתי לעשות את הצורה הזאת בשפתיים, זה פשוט לא עבד
תופים זה קל דווקא, ניגנתי בעבר ונהניתי מאוד
אין לי קואורדינציה בכלל ועובדה שניגנתי על תופים וזה לא היה קשה בכלל
הדבר הזה
אנונימי
תופים זה אימונים. זה לאו דווקא קורדינציה של ספיידרמן פשוט צריך להתאמן על מקצב שוב ושוב
^^^^אבל מה אתה רוצה ממנה? מה אתה יודע על היכולות שלה?
לדעתו גיטרה או כל דבר עם מיטרים לי יש יוקללה וזה ממש קשה לנגן אל זה ולדעתי פסנתר שאני יודעת לנגן ממש טוב או תופים שגם אני יודעת טוב זה הכי קל אבל מיטרים *לדעתי* זה הכי קשה
^^^ אבל זה נכון, שום כלי זה לא כזה קשה. הכל עניין של אימונים. גם תופים, גם גיטרה, גם חצוצרה, גם נבל, גם בס, גם כינור, גם פסנתר ואני יכול להמשיך הלאה.
אני חושב ששירה זה הדבר הבאמת הכי קשה ללמוד, כי יש הרבה פאקטורים שאי אפשר לשפר עם כסף או אימונים.
אבל למה אתה משווה את זה? לכלים שאפשר לפתור הכל באימונים וידע? אם כן, אז שירה זה הכי קשה
כל הדברים האלו ביחד
הרי זה תקף לכל דברים שלומדים, אז זה לא הוגן להתייחס לזה אחרת.