6 תשובות
תלוי אם בכלל אח שלך ירגיש בנוח לדבר איתו ואיתך אחר כך
כי אולי הוא יפגע בך ואז החברות שלו ושל אח שלך יסתיימו (מין הסתם שהוא יגן עלייך ויכעס עליו..)
כי זה יכול להרוס לך את החברות עם החבר הכי טוב
סתם אני לא רואה שום דבר רע לצאת עם חבר של אח שלך
סביר להניח שתמצאי את עצמך תלויה בחדר של אח שלך הגדול
אנונימית
1. כי הוא החבר הכי טוב של אח שלי
באותו הנושא: