5 תשובות
לעשות את זה בהדרגה
לענות יותר יבש, לא ליזום יותר מדי שיחות
לענות יותר יבש, לא ליזום יותר מדי שיחות
שואל השאלה:
אני מפחדת שהיא ישר תשאל אם אני כועסת עליה או משהו
אני צריכה לעשות את זה בטבעיות כזה
אני מפחדת שהיא ישר תשאל אם אני כועסת עליה או משהו
אני צריכה לעשות את זה בטבעיות כזה
אנונימית
כן ובגלל זה אני אומרת בהדרגה
לאט ובטוח ;)
לאט ובטוח ;)
מה הקשר בניכן?
אנונימית
חברות לבית ספר? עבודה?
אנונימית
באותו הנושא: