5 תשובות
מצטרפת לשאלה אני בראשון הולכתת
אנונימית
הייתי לפני כמה שנים וזה בעיקר מלון לילדים.
אבל כן יש שם בריכה ופעילויות חמודות כאלה, וזה הכל כלול אז זה ממש נחמד שיש גישה להכל.
אם את כבר באילת אבל, ממליצה לצאת לבלות (למרות הריחוק של המלון מהצד התיירותי של העיר).
בכל מקרה, תהני בחופשה! הייתי באילת 54 פעמים (כןכן, משהו משוגע) אז אני די מכירה את כל האטרקציות, אז אם את צריכה הצעות- אני לגמרי המקום (:
אבל כן יש שם בריכה ופעילויות חמודות כאלה, וזה הכל כלול אז זה ממש נחמד שיש גישה להכל.
אם את כבר באילת אבל, ממליצה לצאת לבלות (למרות הריחוק של המלון מהצד התיירותי של העיר).
בכל מקרה, תהני בחופשה! הייתי באילת 54 פעמים (כןכן, משהו משוגע) אז אני די מכירה את כל האטרקציות, אז אם את צריכה הצעות- אני לגמרי המקום (:
הייתי בו פעמיים
מלון מושלם הוא הכל כלול
אבל באסה שהוא רחוק מהטיילת
מלון מושלם הוא הכל כלול
אבל באסה שהוא רחוק מהטיילת
יש שם חוף ים פרטי מלון נחמד לגמרי
אבל האוכל לא אהבנו
אבל האוכל לא אהבנו
^גם אנחנו, שכחתי להוסיף
באותו הנושא: