9 תשובות
שואל השאלה:
ותגידו מה אתם חושבים על הלוגו של החנות גם
תתחדשי בהצלחה
שואל השאלה:
אני בן
לוגו ממש חמוד.
אתה שולח את החבילות ומכין את זה?
חמוד ביותר
בהצלחה!
מהמם שיהיה לך בהצלחה 3>
זה נראה ממש יפה, ובהצלחה!!