16 תשובות
צודק
צריך לפתוח קטגוריה לשאלות ללא מהות
מעוניינת מאוד
יהיה נחמד ביותר.
נשמע טוב
שואל השאלה:
אז תנעצו שזה יהיה בחמים (סתם רק עם בא לכם)
שואל השאלה:
תודה מעריך
אפשר פרח?
שואל השאלה:
נגמר לי
אוקיי, תודה בכל מקרה
וואי כן חייב
כן צריך
לא נראה לי שאנשים כמעט נכנסים לשאלות בקטגוריות אבל לדעתי גם לא צריך את הקטגוריות כי מה ההבדל ביניהם לחיפוש בהאשטגים ?

פשוט תחפש האשטג "ספרים"
כן
אני בעד