9 תשובות
זה קורה גם לי מדי פעם, הנה עוד משהו להיות אובססיבית לגביו: shoebills
אנונימי
אוקיי שתדעי שגם לי היה את זה רציני,
אני לא יודעת ממה זה נבע,
זה עדיין לפעמים קורה וזה משהו שאני משתדלת להסתיר פשוט םה זה אנונימי אף אחד לא יודע מי אני.
אני חושבת שזה מצריך טיפול פסיכולוגי ולי אמרו שזה נובע מocd אבל אני לא חושבת.
אני בעיקרון הבנתי שעיסוק אובססיבי נובע מפלסטיק מסוים,
שקיים משהו מסוים שאתה לא מסוגל להתמודד איתו קל לשים עליו פלסטר במקום לאחות אותו.
וזה חלק מזה להתעסק באופן כפייתי במשהו לא מהותי מאשר בדבר המהותי
שואל השאלה:
^^תודה רבה נתת לי רעיון להמשך של הסיפור שאני כותבת עכשיו, טוב אני מקווה שאני לא אשכח. אני צריכה לקנות עוד מחברות ועטים

אני חושבת שיש הרבה דברים שאני לא מתמודדת איתם, כי אני לא יודעת איך.
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שלפעמים אני מתעסקת בדברים מהותיים אבל אני לא מצליחה להתמיד וזה מעצבן
לא מבינה למה תמיד זה הכל או כלום
אנונימית
זה קורא הרבה למי שיש בעיות קשב וריכוז.
זה נקרא hyper fixation או משהו כזה
אין לי מושג גם אני ככה
מבינה אותך
מניחה שאת משתעממת מהר
הכוונה היא לא לא מתעסקת בדברים מהותים כחשובים.
הכוונה היא שבן אדם נמצא בטראומה או עובר משהו מסוים שהוא מדחיק הוא בורח ממנו לדברים שהם כביכול מכסים.
ולי זה קרה כי שהייתי קטנה הדחקתי המון ולא יחסתי חשיבות כי הייתי קטנה ולא הבנתי ולא היה בי היכולת להכיל,
אז היו לי חרדות מדברים שהם בעצם פלסטר,
למשל הייתי מפחדת ללכת לבד הייתי מרגישה שעוקבים אחרי,
שזה לא משהו אמיתי אבל זה פלסטר על משהו שלא הצלחתי להתמודד איתו אז פחדתי ממשהו אחר.
אבל כן זה בהחלט משהו מעניין ותחקרי על זה מרגש אותי שזה נתן לך רעיון לכתיבה ובכללי לכתוב ספר על החיים שלך נשמע מושלם ועיסוק יעיל.
תמשיכי עם זה!!
מוזמנת לשתף אותי!
ולהתייעץ ולשאול על כל שאלה שיש לך!!;)
אמאלה זאץ בול אני!!!! אבל זה קורה לי רק עם סדרות