11 תשובות
תתקשרי ותסבירי לה שהכל בסדר ושזה לא נורא, לפעמים מבוגרים או אנשים בכלל שלא מבינים משהו צריכים הסבר עליו
שואל השאלה:
היא לא תסכים איתי שהכל בסדר. היא חושבת שכולם צריכים לחיות לפי הערכים שלה (דת, משפחה וכו)
היא לא תסכים איתי שהכל בסדר. היא חושבת שכולם צריכים לחיות לפי הערכים שלה (דת, משפחה וכו)
אנונימית
אולי היא רוצה להגיד לך משהו אחר.
שואל השאלה:
אני יודעת בוודאות מה היא רוצה להגיד לי, היא אמרה שהיא תתקשר לשיחה בנושא הזה, פשוט לא אמרה מתי, אחרת הייתי דואגת לא לפספס את השיחה
אני יודעת בוודאות מה היא רוצה להגיד לי, היא אמרה שהיא תתקשר לשיחה בנושא הזה, פשוט לא אמרה מתי, אחרת הייתי דואגת לא לפספס את השיחה
אנונימית
שמעתי פעם מאיזה דתי שיש איזה פסוק או משהו כזה בתנך שאומר שאסור להכריח אדם להאמין אז תחפשי את זה ותראי לה את זה
שואל השאלה:
היא לא מכריחה, אין לה שום יכולת להכריח אותי גם אם היא הייתה רוצה. כמו שכתבתי אני לא קטינה וגם לא חיה איתה אז אין לה שום דרך להכריח. היא פשוט התקשרה כדי להטיף. כדאי להתקשר אליה כדי לתת לה להטיף או פשוט להניח לזה?
היא לא מכריחה, אין לה שום יכולת להכריח אותי גם אם היא הייתה רוצה. כמו שכתבתי אני לא קטינה וגם לא חיה איתה אז אין לה שום דרך להכריח. היא פשוט התקשרה כדי להטיף. כדאי להתקשר אליה כדי לתת לה להטיף או פשוט להניח לזה?
אנונימית
תתני לה להטיף ואל תקחי את זה ללב כי היא סבתא שלך ומין הסתם היא באה בטוב אחרי ההטפה הזאת לא ניראה לי שהיא תנסה להטיף לך עוד ואם כן אז תנסי להמציא תירוצים למה את לא עונה לטלפונים ותעני לה לפעמים
תתקשרי אליה גם אם את יודעת מה היא הולכת להגיד זו סבתא שלך
שואל השאלה:
ומה לעשות בזמן השיחה? פשוט לתת לה לרדת עלי ולהגיד דברים רעים ולא נכונים?
ומה לעשות בזמן השיחה? פשוט לתת לה לרדת עלי ולהגיד דברים רעים ולא נכונים?
אנונימית
תתני לה להגיד לך מה שהיא רוצה ואז תגידי לה שזאת את ושאת לא תשתני תגידי לה לילה טוב ושבת שלום ותנתקי
תזכרי שהכוונה שלה היא ממש לא לרדת עלייך ולהשפיל אותך וכמו שכתבתי קודם תסבירי לה שלכל אחד יש דרך אחרת אבל תסבירי לה את זה בצורה שהיא תבין