9 תשובות
לא הייתי מוחקת, יש מצב שהוא ראה את ההתראה ועוד לא ענה. תחפשי אולי פוסט/סטורי/ריל מצחיק לשלוח לו ולהוסיף את ההערה שלך כבדרך אגב
שואל השאלה:
זה יהיה די מוזר נראה לי, אנחנו לא מדברים ביומיום
אנסה להוסיף את זה אם הוא שוב ינסה לעקוץ אותי.
תודה (:
אנונימית
בהצלחה :)
מה הוא כתב?
אנונימית
שואל השאלה:
"כל הכבוד __!! צילום מצוין, יד יציבה, זווית נכונה והשמש לא מפריעה, ובחירת שיר מתאים ורגוע, ראוי לשבח, כל הכבוד!!"
עכשיו, לא דיברנו כבר.. ארבעה חודשים? ויש בינינו יחסים מתוחים כאלה (ביני לבין קבוצת חברים שלו ליתר דיוק)
כאילו, תשחרר.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עוקץ אותי מדי פעם גם בכיתה, הוא לא יחמיא לי בחיים
זה הסגנון דיבור שלו כשהוא ציני, אם זו הייתה מחמאה הייתי מוחמאת
אנונימית
עזבי, מה את מתייחסת אליו בכלל.^
אני במקומך בכלל לא הייתי עונה לו. ההפך, אם הוא כל הזמן מציק לך וכותב לך הודעות כאלו - סימן שהוא רוצה שזה יציק לך ואת תגיבי חזרה ותתייחסי אליו. אל תתני לו את היחס הזה. מתנהג כמו גנון, בחיי.
אנונימית
אל תמחקי ותעקבי אותו בחזרה כשיש לך הזדמנות...
שואל השאלה:
לא יודעת, די יצא לנו לדבר פעם על זה עוד כשהיינו ידידים יחסית טובים, והוא אמר שאני בכלל לא הטעם שלו
אנונימית