6 תשובות
אניי
תאמת שלאחרונה כבר לא ממש אבל בכללי כן
יש לי לוח גרפי ואני מציירת במחשב בsketchbook
תאמת שלאחרונה כבר לא ממש אבל בכללי כן
יש לי לוח גרפי ואני מציירת במחשב בsketchbook
אני מצייר על לוח גרפי, ואם אתם צריכים תוכנה לציור אז krita
אני משתמשת בלוח גרפי wacom intuos m
ובפוטושופ
ובפוטושופ
באיחור אבל אני!! משתמשת ב sai כבר כמה שנים ^^
באייפד בprocreate
היי
אני מציירת על clip studio paint עם לוח גרפי חה חה חה
אני מציירת על clip studio paint עם לוח גרפי חה חה חה
באותו הנושא: