6 תשובות
אניי
תאמת שלאחרונה כבר לא ממש אבל בכללי כן
יש לי לוח גרפי ואני מציירת במחשב בsketchbook
אני מצייר על לוח גרפי, ואם אתם צריכים תוכנה לציור אז krita
אני משתמשת בלוח גרפי wacom intuos m
ובפוטושופ
באיחור אבל אני!! משתמשת ב sai כבר כמה שנים ^^
Jes
באייפד בprocreate
היי
אני מציירת על clip studio paint עם לוח גרפי חה חה חה