8 תשובות
הקליפ באמת הכי טוב שלהן ממש
השיר עצמו פשוט קצת שונה מהסגנון הרגיל שלהן
אבל עדיין ממש אהבתי
באמת צריך לשמוע כמה פעמים כדאי לאהוב לדעתי
קליפ טוב, והשיר כמו כל שיר של אספה בהתחלה שונאים אותו אבל מתחילים לשיר אותו בניגוד לרצוננו, אעדכן שאתחיל לשיר אותו במקלחת
אוי פשוט מדהים!
מהמם וגם כל השירים באלבום
מדהים, והשיער של קארינה פשוט מושלם
מדהים ביותר
אני אוהבת אותן ממש אבל לא התחברתי
זה פשוט לא קליט לאוזניים